tirsdag den 4. januar 2011

Tiden går, klokken slår.

Når jeg tænker på fortiden, ser jeg meget jeg fortyder. Måske at gå fra dig, det vi havde var unikt, men alligevel ikke. Det er næsten 2 år siden, da jeg så dig første gang. Vi kom sammen i 3 fantatiske måneder, hvorfor holdte vi op så tidligt? Det kan ingen svare på, men jeg vil ikke tage dig tilbage idag. Hvorfor vil jeg ikke det, fordi det vil ikke gå mellem os. Jeg kunne li den, du var dengang men ikke nu. Vi er simpelthen vokset fra hinanden, begge på hver vores efterskole. Vi lever hvert vores liv, kan man vel sige. Jeg gider ikke at snakke om vores forhold, du kan ikke, acceptere at jeg ikke vil tilbage.

every story has an ending, but in life every ending is just a new beginning.

Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal skrive om, men jeg vil lade tankerne få frit spil.
, kan man vel sige. Jeg ser min roomie, har sat et avisklip op. Der står " Hvis du er grim, må du tisse selv" Mærkeligt nok, så passer det til dagens Danmark. De ældre og handicappet, får næsten ingen hjælp mere. Jeg vil ikke diskutere politik i min blog.

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse - hvis vi har modet til at forfølge dem

Man tror altid, at man har mere tid. Man ser det ikke komme. Man tænker: "Men vi har imorgen, og dagen efter imorgen, og dagen efter igen - og forevigt." Men det har man ikke. Man har det lille øjeblik.
Så sig det. Sig du elsker ham. Sig du savner hende. Sig du er ked af det. Sig undskyld - du har ikke en evighed til at sige det. Alt du har er nu. Så sig det. Sig du var bange. Sig at det betød noget. Sig det, imens at du stadig kan.
Sig det, selvom du er bange. Sig det, selvom du næsten ikke kan få dig selv til det. Sig det, fordi du stadig tror på hende. Sig det, fordi du vil fortryde det, hvis du ikke får det sagt. Frygt betyder, at man har noget at miste.
Du har ikke mere tid. Du har ét øjeblik - og øjeblikket er så hurtigt forbi. Du har nu. Lige nu.
Det er kun et øjeblik - så er det forbi."
Og hvis jeg kunne gå tilbage i tiden og sige alle de ting, jeg aldrig fik sagt, alle de ting jeg ikke nåede, fordi jeg troede, vi havde mere tid, ville jeg have sagt:
"Du reddede mig. Jeg har aldrig følt sådan her, og det skræmmer mig - det gør det. Men jeg er forelsket i dig, og du reddede mig, og jeg er her, lige nu, og jeg vil gerne. Jeg elsker dig, og det er ikke bare tre ord, det er ikke bare noget - det er sandheden. Du ændrede mig. Og det betyder noget. Du betyder noget. Alt det her betyder noget. Jeg er her nu.

En død fisk kan flyde med strømmen; men kun en levende kan svømme op imod den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar