lørdag den 17. september 2011

Skal vi ikke sige for altid?

Skal vi ikke bare sige foraltid?, for jeg kan mærke det er det her du vil. Lad denne følelser vare foraltid, lad os to blive sammen foraltid. Lad ordet " kærlighed" svæve i luften for altid, skal det her ikke vare ved. Jeg vil have det til at blive stort, så stort at jeg skriger ; "Vi skal være sammen for altid!" du skriger efter jeg siger disse ord " for altid" Jeg vil sige dem til dig, både nat og dag. Jeg vil have dig, ingen andre end dig! Men får jeg dig, får jeg dig for altid? Du har vist mig, du er ikke som de andre, Du er på min top liste, du ligger i toppen. Du har snydt dig i front, helt i fronten så jeg kun ser dig. Du er den, der fører et smil på mine læber. Et lille bitte kærligt smil, disse søde charmende øjne du sender, de får mig smelte inden i kroppen. Kroppen er som en isterning, når jeg ser på dig smelter isen. Kærligheden i mig er som en sodavand, når den først er åbnet så bruser den af kærlighed. Så når kærligheden engang dør om lang tid, så er brusen sluppet op i kroppen. Men brusen i min krop vil vare ved for altid når jeg ser på dig, når jeg holder dig tæt. 
Jeg drømmer om dig og mig for altid, jeg vil have den følelser for lykkeligt ensens for altid, for evigt. 
Du tror at jeg vil behandle dig som de andre, men du fortjener mig foraltid. Du er meget mere værd end alle andre, man skal igenmen en masse lort for at finde guldet. Du er det dyreste guld, du er alt hvad jeg søger. 
Du er den, jeg drømmer om. Jeg har set mange, men du har det.
Man ser kærligheden over alt i verden, men skulle vi ikke skabe en helt ny version "kærlighed?"
Hvis du vil dette med mig, gå den lange tur med op ture og nedture sammen med mig?
Skal vi så ikke sige, det skal være os for altid? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar