tirsdag den 5. juni 2012

Du fik 1 chance

Du fik kunne den ene chancen, jeg giver ikke flere. Jeg føler ikke at du fortjener mere, du kørte selv det langt ud. Jeg vil hellere være fri for det du sagde, du kunne fortælle mig i timevis at du ikke var som de andre. Du løj for mig, du var som de andre. Hurtig ind i mit liv, hurtig ud igen. Jeg finder mig ikke i det, jeg troede faktisk på dig. Derfor bliver det sådan her, jeg er ikke født til at blive trampet på, leget med mine følelser. Jeg føler, det er det rigtige jeg har gjort. Jeg slap hurtigt, uden nogle mén i hjertet. Hellere det her nu, end det skete senere med sår i livet. Du kunne bare behandle mig bedre, så havde det ikke gået sådan her. Jeg er godt tilfreds med det, så farvel med dig. Jeg skal bare videre i livet og det bliver uden dig, jeg gider dig ikke mere. jeg spilder ikke den eneste tåre på dig, du fortjener ikke det.

2 kommentarer: