lørdag den 18. maj 2013

Søgningen

Jeg går og søger, efter en kan tage min hånd. Tage mig som jeg er, en som leder efter en som mig. En der kan elske mig, elsker den personlighed og det jeg gør. En der kan sige, hun er stolt af mig. Hun skal kunne sige at hun er stolt af at elske en som mig, gå i medgang og modgang. En jeg kan skrive sange til, at jeg ved hun er min.


Jeg bliver ved med at søge, nogle dage mere end andre. Jeg leder under stok og sten, efter en som hende. Hende som rocker min verden, så jeg ikke kan stå på mine ben. En jeg kan behandle som en prinsesse, dele smerter, tåre, glæde med..

Dele minutter, timer, dage, måneder, år med den samme person.

„Piger er ligesom en rose. Den er fin og flot, men har du først gjort den skade, bliver den aldrig som den var.“

En piges kærlighed, det er det mest dyrebare man kan eje. Det vægter mere end guld og grønne skove, penge gør os ikke lykkelig- kærlighed gør os lykkelige og fuldente.

5 kommentarer:

  1. Et rigtigt godt råd, det er at lade være med at være så pisse desperat. Undskyld mig, men alene ud fra dit indlæg, så virker du ret desperat :)
    Tag det lidt med ro, slap af, så skal den rette nok komme. Tro mig, jeg ved hvad jeg taler om.
    Du skal nok finde dig en kæreste, men du skal ikke haste med det.

    Så virker det også som om, du er lidt for sukkersød til pigerne. Selvfølgelig skal du være sød, men du skal ikke være alt for sukkersød. Det gider de ikke have.

    SvarSlet
  2. Som ovenstående også skriver.. Man skal ikke altid fedte for dem, behold din "stolthed" hvis det er ordet, og sig fra hvis det endelig skulle være.. De gider ikke folk, der giver dem hvad de peger på. ;-)

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Det er på intet måde et digt. Det er i hvert fald ikke sat sådan op. ;)

      Slet