fredag den 5. august 2011

Julie Hansen aka sveskemus

Julie Hansen? 

Du fortjener dette indlæg, fordi du er den du er! Du er den mest fantastiske person, du har den sødeste personlighed. Du er den veninde, jeg vil dele mit liv med! Jeg elsker at skrive med dig, elsker hvert et eneste sekund! Elsker at mobbe dig sveske ;-) Jeg er virkelig glad på dine vegne med Mathias! Du fortjener at være lykkelig! 
Du har vist mig, hvad en rigtig veninde er! 

Rigtige gode venner er som stjerner på himlen, det er bare ikke altid man kan se dem, men man ved de er der.

Jeg ved du er der for mig, du støtter mig igenmen ild og vand. Jeg kan kun gøre det samme, du var den første der ville snakke med mig, med omkring Sonny. Det er noget af det hårdeste jeg har oplevet, vi snakkede i laaang tid. Du opmuntrede mig, vi snakkede løs om alt muligt shit btw, det er noget jeg vil huske!

Jeg spurgte dig igår " vil jeg nogensinde miste dig?" du svarede "  du mister mig ikke uanset hvad!"
Du er den, jeg har lyst til at snakke med når jeg er nede og du lytter altid! Jeg kan fandme ikke takke dig ordenligt Julie! Du har gjort så meget for mig, jeg føler at jeg kunne gøre for dig. Men en skønne dag, gør jeg dig glad, når du er ked af det. Så er jeg den første der vil ringe dig om, jeg vil tage hjem til dig hvis det skulle være. Bare 5 min for at trøste dig! You got a friend in me, you can trust me!

Man siger man ved ikke hvad man har, før man har mistet det, men jeg ved allerede hvad jeg har! Jeg har en fantastisk veninde ;-) Der er ingen der kan lave min mening om dig om!

Jeg glæder mig til når vi skal være sammen, bare sidde og snakke med dig. Få snakket alle hverdagens problemer ud, få alle kortene på på bordet. Og lære hver en krog af dig, du er som en bedsteveninde for mig. En af de tætteste, du må aldrig tro noget andet!


Julie hansen, du er fandens køn og sød! :i

Jeg elsker at snakke i mobil med dig, du har lært at jeg kan være poetisk når jeg har drukket men fuld nok til at glemme det! Fandens os!;-) Det lød jo så godt, men så typisk at jeg glemmer det jeg lige har sagt :-D
Jeg kunne jo blive ved med at skrive det her jo?
Merci fordi du til! 

Jeg kan jo ikke være mere taknemmelig, lige fra starten vi skrev så har jeg sagt " Never say never" jeg mener med det er, jeg er glad for jeg har nået dig så godt og at vi er så tætte. Jeg kan bare huske i starten, jeg er glad for du har ændret din mening om mig :i 

Friendship is what helps you get through the bad times and enjoy the good times.

Du har hjulpet og hjælper mig, igenmen de hårde tider. Jeg er så fandens glad for dig, jeg er glad for jeg betyder noget for dig! Jeg kan ikke være mere tilfreds!

Du fortjente dette blog indlæg, fordi du er en vidunderlig veninde. Du er en meget loyal veninde og jeg stoler på dig mere end du aner og jeg vil aldrig miste det her vi har! Det er bare perfekt i mine øjne :i Jeg tror, jeg slutter af med at sige?
Jeg elsker dig Julie Hansen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar