søndag den 18. december 2011

Sommerfuglens værdi

Hvad der kommer let, kommer let. Men når man kæmper for det, så bliver der hvor man ville have det. Jeg har lært, hvis man kæmper lidt mere for det så bliver det der hvor du ville. Det er en fantastisk følelse, man står tilbage med i hånden. Den følelse af at have besejret en disktution, fundet freden istedet for at finde to vej. Så går man den samme vej, den eneste rigtige vej - nogen gange. Nogen gange er man bare ikke skabt sammen, så er man nød til at finde hver sin vej. 

Men på den vej, kan man finde en lille sten - stenen, du tager op i din hånd. Den kan vise sig at ikke være en sten, men en puppe. Som kan vokse sig ud til noget stort - som en sommerfugl. Men man skal føle at det rigtigt, før den kan folde sig ud som en sommerfugl. Alle er en puppe, som mangler den rette før de kan folde sig ud. Mange er foldet ud, men der er mange der tror de er. Men de er ved at klække, men når det hele er forbi. Folder den sig sammen igen, bliver helt indelukket. Tilbage hvor vi startede, men lidt mere lukket sammen. Indtil der kommer en, der kan åbne hullet i puppen. Så de kan folde sig ud som en sommerfugl, sprede sine smukke vinger.

3 kommentarer:

  1. Tak for din kommentar på min blog - din er også rigtig rigtig fin!

    Måske vi skulle følge hinanden?

    //Frederikke - http://tankerfra.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hey du, jeg følger din blog. Håber du vil følge min :)

    SvarSlet
  3. Tak for kommentaren på min blog, du har også en rigtig fin blog :-) Jeg følger dig nu.

    / universbys.blogspot.com

    SvarSlet