lørdag den 17. december 2011

Når lykken vender hurtigt.

Når du tror du havde alt, så vender lykken hurtigt den anden vej. Jeg troede, jeg var gået den rette vej - med en sød kæreste, masse af veninder og venner. Der var intet, der skulle skue min hud igen. Jeg var ved at finde lykken, men så kom de dage. Jeg havde lyst til at glemme, ligge mig under min dyne. Begrave mig, ikke komme ud fra min dyne før alt var det samme igen. Jeg har en vidunderlig kæreste, det har intet med hende at gøre.
To måneder med hende, det har været en vanskelig tid. Vi har været meget igenmen, det er 3 gang vi prøver nu. Håber det kommer til at holde længere, men det viser tiden.


Det har noget at gøre med at miste veninder, jeg har mistet nogen stykker på det sidste. Som jeg troede, jeg skulle have ved min side i lang tid. Folk som jeg har kendt i meget lang tid, de har smidt alt væk. Folk som jeg troede virkelig var venner, men de var falske. Jeg har mødt nye veninder, fået bygt et venskab. Men så når man begynder at holde af dem, vil være der for dem lige meget hvad. Så vender de ryggen, uden et svar.
Man står tilbage med at være forladt, skuffet,
mit liv er ikke egnet til skænderier og problemer.
Det svært at holde ud, holde fast. Men jeg holder fast i dem, som er noget værd for mig.

2 kommentarer:

  1. Flot skrevet! :-)
    Håber alt blive bedre. Fin blog.
    ninapratt.blogspot.com

    SvarSlet
  2. fin blog, er blevet fast læsere :).
    // http://kathrinejohansen.blogspot.com/

    SvarSlet