lørdag den 15. oktober 2011

Anna Petersen.

Søde dog.. Hvor skal jeg starte når jeg kommer på navnet Anna Petersen? Der er mange steder, jeg kunne starte.. Jeg starter hvor jeg lærte dig at kende, den fantastiske tid. hvor vi skrev natten ud. Jeg kunne fortælle dig alt på denne jord, jeg følte at du var tæt på mig. Du var så tæt, at du kunne ødelægge mig. Vi har kendt hinanden  længere jeg kan huske, vi har oplevet lidt af det hele. Vi har snakket timevis, diskutereret, men vi har altid blevet venner igen. Selvom vi ikke skriver i en måned, måske to. Så vil vi aldrig glemme hinanden, når vi skriver igen. Så gør vi det timevis, jeg tror jeg har dig om mange år ved min side. Jeg er så glad for det venskab vi har, jeg vil ønske vi så hinanden oftere! Tiden med ungfester, der så vi hinanden hvergang, do you remember? Jeg glemmer det aldrig :-D Der er mange andre gange vi kunne have sås men så i det sidste øjeblik, skulle jeg noget andet. Men 1 ting jeg vil gøre i 2012, er at se dig meget mere! Du har en seriøst fantastisk, skør personlighed. Man kan ikke andet end at holde af Anna Petersen! Jeg kan ikke huske præcis første gang jeg lærte dig at kende, sagde hej eller noget. Jeg kan ikke huske det hele, men jeg ved hvor jeg har dit venskab:i Du vil altid være en beautibeast <3 
Der findes ingen som er så skør som dig, udover mig! Det kan være derfor vi har det ubeskrivelige venskab, ja jeg sagde ubeskrivelig. Det jeg mener, er at den måde vi er over for hinanden kan variere til 0 klasse til voksne. Du ved hvad jeg mener, håber jeg! Men du er sørme en skøn pige <3
Jeg elsker den du er, den personlighed du har. Intet skulle laves om, hvis det stod til min mening.
 For du er den, du er. Man er den man er, og ikke en anden person. Du vil altid være den Anna Petersen, jeg vil huske <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar