tirsdag den 4. oktober 2011

Poetisk ordforråd.

Jeg ved faktisk ikke hvordan jeg begyndte at skrive så poetisk, måske da jeg opdagede verden var større end så. Verden kunne tage noget fra mig, da jeg tog noget fra den.. Jeg oplevede livet er lavet af hårde prøver, ved ikke om jeg vil klare alle. Men jeg skal give mig alt jeg kan, rejse mig op igen efter et nederlag.
Man må bare rejse sig op igen, selv der ligger en byrde tungt på din krop. Du må tage et skridt af gangen, kæmpe byrden væk fra din ryg. 

Poetisk? Jeg elsker at jeg skriver sådan, fordrejer mange af ordene til en spænende vending. Forklare hjertets ord, på andre måder. Måder du kan, måder du forstår hvad jeg mener. Jeg mener hver et ord, da jeg sagde jeg ville være din. Det var ikke løgn, jeg mente hver et eneste ord. Hver en disktution vi havde, jo mere elskede jeg dig. Men første gang, jeg var ved at miste dig. Blev jeg mere forelsket i dig, fordi jeg var ved at miste dig. Men nu har jeg mistet dig, får dig ikke tilbage. Jeg skal leve uden dig, jeg havde dig kun så kort i mit liv. Ville godt have haft dig meget længere tid, haft minder vi kunne se tilbage på. Men vi har kun få minder tilbage, men vil huske dem. Elskede hvert et sekund med dig, mere end nogen andre har gjort.
Jeg græd, da jeg mistede dig. jeg har ikke grædt over mange piger før, du var mine tåre værd..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar