tirsdag den 9. august 2011

Sommerfugle


Hun er så sød, så uskyldig, så bare tage det roligt. Du er lige der, jeg er lige her. Jeg mener hvert et eneste ord, de ord skal siges med betydning. Hvis det ikke blev sagt, ville det gå til spilde bare dette sted, hvor det kunne blive sagt. Ville det ikke blive sagt, ville det blive glemt. Så ville det ikke have nogen betydning når det måske bliver sagt på et andet tidspunkt.
En pige uden make up, er det mest naturlige du kan finde. Du ser det ansigt, som blev født. Intet er gemt, ingen følelser er gemt bag et lag "lort". Du er det smukkeste syn, du er en pige for dig selv. Du ser hvad du ser, ingen andre ting. Du fører dig frem, uden at tænke på andet end dig selv.
Du behøver ingen andre end dig selv, du så stærk. Viljen i dig, er noget så stærkt. Du har oplevet så meget, men giver aldrig op.. Dine læber, de så røde, så kraftfulde. Man kan ikke andet end at fantasere om et enkelt kys, måske et kys under solens nedgang. Mørket, det samler sig om os to. Vi bliver op slugt af mørket. Holder hinanden tættere end nogensinde.                                                                                                                                                                                                          behøver jeg andet, det tror jeg næppe. Bare tanken om dig og mig, får de mindste sommerfugle til at vokse sig store og flyve ud og vise hvad de kan. De vil vise at jeg tilhøre det sted, de flyver hen og bliver! De vokser sig til noget så fortryllende, så begejstret. 
Så enestående følelser som ikke vil kunne beskrives, i en sang, i en bog. Men de kan beskrives fra hjertet dybeste kamre. Så dybe at de har aldrig er blevet sluppet løs før, så store at de har et stort budskab at de vil det her og de ikke giver slip på hende. Hvis de en dag giver slip, så flyver de væk, de indelukker sig helt fra verden. De vil ikke komme frem før at der er en, der virkeligt kan lave det hele om igen. Men det ikke alle, der kan få dem frem. Men det kan lykkes, det ved hver en knust sommerfugl. Man skal bare vente til den rigtige dukker op.. Men hvornår? jeg ved det ikke, ved du? Hvis du ved det - så må du godt lige give mig et pej ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar