fredag den 12. august 2011

Den uendelig historie.

At føle sig tiltrukket af en det modsatte køn, bare smilet. Der møder en næsten hver dag, de øjne. Den måde du bevæger dig på, er det her en slowmotion film? Det er som taget fra en film, du har en stil, der blænder. Jeg brænder for at forføre dig, føre dig helt ind til mit hjerte. Lade dig fortrylle af mine sprøde ord, ord der er måske aldrig er blevet sagt til dig. Men de skal komme en dag, om så jeg er den første. Så vil det være min mission at forføre dig, forføre dig som et eventyr. Det eventyr skal jo kun handle om os, kan vi få det lade sig gøre hvis vi går ind i det eventyr, bare dig og mig? Det ville være ligesom historien " den uendelige historie" bare med os som hovedrollerne, historien som livet. Vi kan lave den uendelige historie til vores rejse. Den rejse som aldrig ender, du bliver forført. Jeg lære at elske på helt nye metoder, helt nye følelser. Følelser som jeg ikke troede kunne skabes, men jeg tror på det her. Jeg satser på din kærlighed så inderligt, så inderligt! Mine ord, mine poetiske vers. De bliver dedikeret til en pige som dig, ord der bliver sagt på den sprøde måde. Så sprøde at de bliver inde brændt i dit hjerte. Så sprøde at du vil ikke glemme hvert eneste ord, så sprøde at du vil næsten ville kunne lugte dem. Et forhold som den uendelige historie, det er dét jeg drømmer om. En historie om os, der kunne skrives i årtider. Et forhold, jeg aldrig ville glemme. Jeg vil kunne huske dig til når jeg dør. Så ved jeg at jeg har fuldført noget rigtigt i mit liv, så kan jeg sove ind og være tilfreds når jeg bliver gammel.
Så ved jeg, at jeg opnået noget jeg vil huske. En gammel tilfreds mand, jeg vil se tilbage på mit liv som fuldendt, sådan vil jeg se tilbage på mit liv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar