mandag den 3. januar 2011

Når jeg kigger på dig.

Når kigger på dig, ser jeg måske noget jeg kan li. Når jeg ser på din familie, ser jeg noget jeg savner. Når jeg ser hvor en god mor du har, tænker jeg at jeg ikke har en god mor. Jeg har lært at acceptere hvordan min familie er. Det kan godt være man hader sin familie, men man elsker dem sku os.

De fleste fødes i en familie, som de vokser op i, reagerer imod og siden vender tilbage til.

Jeg har ikke set min mor i 4 år, pga af personlige årsager. Der ikke så mange der ved det, men alle skal ikke vide det. Så kan folk bruge det imod mig senere henne.

Når jeg ser på folk, der er forelsket. Så savner jeg det, jeg savner at holde om en. Jeg savner at kysse med en, fortælle en jeg elsker hende. Men Kamilla, hun får noget frem i mig, jeg ikke anede at jeg havde i mig. Det er helt vildt, hun får så mange følelser frem i mig. Jeg vil virkeligt gerne snart være sammen med hende og mærke hendes læber mod mine. Der skal jo to personer til at skabe et eventyr, det hele skal dreje sig om dig og mig. Og igen andre, så fuck andre´s meninger. Der er intet der kan skille os af, det er noget kun vi to ved.

kærlighed er, at give en anden person magten til at ødelægge dig fuldstændig, men samtidig stole på at personen aldrig ville gøre det mod dig...

Det med musik og citater, er noget man kan håndtere sig til i det rigtige liv. Jeg kan håndtere så meget til musik, det kan beskrive mine følelser. På en dårlig dag, kan jeg hører noget af det sørgeligste musik eller hårdeste metal. Når hjerter begære allermest, er man mest sårbar.

Når man kigger en dybt i øjnene og føler sig opslugt, mærker nærheden og varmen i et kram - efterfulgt af et simpelt kys der får resten af verden til at forsvinde - da ved man at det er det rigtige, den ægte vare, noget helt UNIKT!!!

Hvorfor føler jeg mig, afhængig af kærlighed? Jeg tror fordi, jeg elsker den følelser. Der får mig til at blomste og få de mest mærkværdige følelser frem i mig. Jeg er glad for at jeg står her idag, og ikke jeg er en asocial taber. Jeg er social, det kan folk godt li men jeg kan os godt li at være alene nogle gange. Jeg føler mig bedst, når jeg har en pige ved min side. Når man ser forskellen i kærligheden idag også for 20 år siden. Så er der sket meget, folk i gamle dage. De kunne være gift næsten hele deres liv, men idag så er der næsten ingen der bliver gift hele deres liv. Jeg tror det er fordi, man giver for hurtigt op og smider det hele væk. I steden for at bygge det og løse problemerne, men folk skrider når problemerne kommer. Jeg siger ikke det er alle, men jeg ser mange der gør det.

Kærlighed er ikke det, der får verden til at løbe rundt. Kærlighed er det, som gør turen umagen værd


   Du er den, der får smilet frem på mig. Hvert eneste sekund, vi skriver. Føler jeg mig elsker og værdsat fordi jeg er den jeg er. Jeg vil ikke miste, det vi har. Jeg vil ikke kunne føle det samme, for nogen i lang tid. Jeg håber at det bliver os to i meget lang tid, du skrev at du osse håbede det. Jeg blev rigtig glad for at du sagde det! Du har de sødeste øjne, jeg nogensinde har set. Din stemme er så vidunderlig, jeg kunne falde i søvn når jeg hører den. Det lyder som en engel, der synger for mig.

Tak til alle de mennesker, som der støtter mig! Der er rigtig mange, så det vil være svært at skrive alle navnene. Fordi jeg ville sikkert glemme nogle, men i er ALLLE sammen elsket!
Men størst tak til Kamilla Cecilie Mørck!<333

Ingen kommentarer:

Send en kommentar