søndag den 2. januar 2011

Til dig.

Fortiden gør at jeg har svært med at stole på folk. Kamilla siger " stol på mig" Jeg burde få det fornuftige frem i mig og stole på hende. Men alligevel har jeg svært med det, jeg ved ikke hvorfor når jeg ved jeg kan stole på hende.. Hun er den eneste pige, der nogensinde der har sagt at hun vil have et forhold med mig der varer hele året. Og ikke det der pis med vi er sammen forevigt, det andet betyder mere synes jeg;i Men det er min mening. Jeg er træt af folk siger jeg kun vil have noget på den dumme af Kamilla, men hun kender mig godt nok til at vide det rigtige og det er at jeg ikke kun tager hende for sex. Ja, jeg ved godt når vi skal være sammen, så skal vi sove sammen. Jeg ved vi kommer ikke til at lave noget for jeg vil bruge al min tid på at lytte til hende, jeg vil lære hende at kende 100% Jeg vil få alt at vide om hende og det samme vil hun om mig.
Der er ting, der er vigtigere end sex.

Der er mange ting, der er bedre end sex. Jeg vil ikke have et forhold baseret på sex, det vil blive for ensartet til sidst. At man kun er sammen for at dyrke sex, det kan godt være sex er dejligt men det er sku ikke alt i et forhold. I et forhold, der skal være plads til romantisk ting som at gå på stranden i måne skind og bare gå. Man skal hygge med hinandens familier, man skal være den man er. Man skal tage i bio sammen med kæresten. Det bedste en pige kan give mig, det sit hjerte og jeg ved hvor jeg har det. Det der betyder mest er at man kan ligge og putte en hel nat, ligge og kigge hinanden ind i øjnene. Det slår sex, det mener jeg 100%!

At elske et menneske vil sige at indvillige i at blive gammel med vedkommende

Jeg har skrevet sange om mit liv, jeg har skrevet så meget. Det var den eneste måde at komme ud med nogle ting. Jeg følte mig, glad når for folk skrev de kunne li det. DET VAR HELT VILDT!? DE KAN LI NOGLE DER KAN LI MINE SANGE!? Jeg havde aldrig nogensinde troede at jeg vil skrive noget andre kunne li. Jeg kunne virkeligt ikke forstå det.

Kærlighed er venskab, der er gået ild i.


Enhver mands liv ender på samme måde, og det er kun detaljerne med hensyn til, hvordan han levede, og hvordan han døde, der skiller den ene mand fra den anden.

Ja, jeg kan godt bevise det! Det er jo nemt nok, men man skal jo os have sjælen med hvis man vil gøre det rigtige, men hos Kamilla føler jeg mig tryg, der kan jeg altid komme hen hvis der er noget galt. Hun støtter mig altid og hun har kendt mig i de "fuck" perioder, jeg har haft. Jeg har aldrig troede det skulle, ske et eventyr om mig og hende, det er helt vildt. Jeg ved hvordan hun har det og hun ved hvordan jeg har det og derfor tager vi dagene som kommer. Men inderst inde har jeg så svært, det ved hun.. Men jeg er glad for hvor jeg står idag og ikke for et halvt år siden. Jeg er glad for at jeg ikke er en "stations dreng" mere. Jeg har aldrig haft det så sjovt i de timer på stationen men jeg var ikke mig. Jeg var en påvirket dreng, der spillede smart over for de 18-20 årige, jeg ville jo være som dem jo. Men nu hvor jeg ser tilbage så er jeg meget glad for jeg droppede dem..
Det kedelige ved mindreværdskomplekser er, at det er de forkerte mennesker, der har dem.
Det er lidt, det samme med piger. Hvad ser de dog i mig?? Der er åbenbart noget de kan li. Jeg er kun mig selv, det er jo vel sådan alle skulle være. Men der er nogle, der er falske og lyver meget. Jeg vil aldrig sige jeg ikke har løjet. Jeg vil aldrig spille den hellige i en samtale. Jeg har selv fucked nogle op, så jeg ved hvordan det er. Jeg er meget pige glad, det ved Kamilla godt og jeg har lovet at gøre alt for at vores forhold, ikke slutter hurtigt for jeg vil bevise hvem jeg virkeligt er og hvad jeg kan stå for. Jeg vil bevise at jeg kan have et langt forhold!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar