lørdag den 17. marts 2012

Hvad er ord, når du ikke mener dem.

Hvad er ord, når du virkelig ikke mener dem? Hvorfor skabe forhåbninger hos et andet menneske, skabe følelser hos en anden. Skabe utrolige følelser hos personen - men til sidst står person tilbage med ingenting. Kun de forhåbninger du gav, er det sidste man har tilbage.

Hjertet er bristet, står med mine tårer i øjnene. Aner ikke om jeg skal lade dem trille eller holde dem tilbage. Hvad skal jeg sige - hvad skal jeg gøre. Kan ikke finde ord for det her, er atter knust af en piges ord. Jeg står tilbage med dine ord i mit hoved. Intet andet end tomhed i mit hjertet, savner det du ku'. Men tør man at falde hen i kærlighedens veje igen, tør man føle sig fri - føle sig tryg. Lade dig glide hen i drømmen om os - "vi skal være sammen i lang tid." Det er de ord som fanger allermest, når du fortælle mig " jeg elsker dig" Så stoler jeg på at du virkelig mener det - det ord er et virkeligt stort ord. Men det bliver brugt alt for meget, men det burde siges når det menes. Hvorfor ikke bare sige sandheden fra starten af, i stedet for at knuse en andens persons hjerte. Det er forkert i mit hoved - min tankegang, mine følelser. Jeg vil fortælle en person "Jeg har følelser for dig" Når jeg selv stoler på mig selv - mener det af hele mit hjerte.
Jeg har løjet for en pige før - fortryder det. Jeg har selv prøvet at blive leget med - kørt rundt som om man var ingen ting. Jeg er blevet ældre med tiden - indset min fejl, fortid. hvad jeg har gjort. Fortryder meget, men kan intet gøre. Har sagt undskyld til folk, for hvad jeg har gjort. Men det handler om at komme videre i livet - det jeg nu. Har ændret mig passivt - er tilfreds.

5 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt skrevet! Dejligt at høre at du kan sætte or på følelser.
    Respekt for at du blogger, jeg synes det er for fedt, når drenge blogger.
    Jeg vil dog give lidt 'kritik' - jeg synes det er rigtig synd at din blog ikke har billeder, fordi det gør det bare mindre interesant at læse, selvom dine tekster er flotte.
    Jeg følger dig nu.
    Knus :-).
    cassandramarburger.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Dybt.. Det er sjældent at man finder en dreng, som kan sige sådanne ting og blogge ligesom du, thumbs up!
    Er enig med Cassandra, du mangler billeder. ellers meget fint :)
    Vil du følges?
    - Anna / http://twisttherhythm.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Jeg følger dig... Super godt indlæg.. vil du følge min blog??

    SvarSlet