tirsdag den 20. marts 2012

Det første kys

Jeg husker det første kys, det brænder som 1000 lys. Jeg vil aldrig glemme det første og sidste kys. Jeg er afhængig af dine kys. Lad mine læber møde dine læber, på en regnvejrs dag. Lad mig aldrig glemme det første kys, da du kiggede ind i mine øjne - du sagde at du var min. Jeg drømmer stadig om at vores læber skal mødes igen - lade dem finde vejen igen.
Et kys, et minde for livet - indebrændt i min sjæl.
Du er drømmen i dig selv, du er defineret som uopnåelig - der ingen der har det, vi har.
Dit hjerte, skal tilhører den. Der vil elske dig for den du er, men ikke for hvordan du ser ud.


Følelsen ved at være nyforelsket - det første kys, øjenkontakten.
- Det er det bedste ved livet.
At være opslugt af et andet menneske, lærer sig selv bedre at kende.
Lære en helt ny side at kende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar