søndag den 13. november 2011

Forelsket i en grønlænder..


Den måde, du er over for mig. Den måde du snakker til mig, er det som en drøm? Hvad sker der for det, har jeg fundet pigen i mit liv, hende jeg skal leve med resten af mine dage. Er det den drøm, jeg har søgt efter hele mit liv. Du har det der skal til for at blive her hvor du står, sammen med mig. Du har taget mit hjerte med en lille storm, som blev til en orkan. Jeg har mødt mange piger i mit liv, jeg har sagt til dem at jeg kunne li dem. Jeg har været sammen et par stykker, men ingen er som dig. Jeg lever et fantastisk liv med dig, jeg er glad for vores læber har mødtes. Jeg elsker at vi kan tilbringe en hel dag i sengen, uden at lave en skid. Den måde, vi er over for hinanden. Jeg håber vi er sammen i rigtig lang tid, for det er kun dig jeg vil have. Du er drømmen, i drømmen. Jeg har vist mine følelser igenmen tåre idag for dig, det er første gang!  Jeg har fældet en tåre foran en kæreste, mine følelser for er mere end bare ægte. Det er sand kærlighed, der svæger i luften mellem os. Det nærmest magisk, helt fuldkommen unikt. Jeg kan savne dig mere end noget, det øjeblik hvor en af os bliver nød til at tage hjem. Er det værste øjeblik, jeg føler. Duften af dig, sidder i min dyne. Dine læber føles stadig som du kysser mine, det panisk så meget du fylder. Når jeg ligger alene om aften i min seng, føler jeg at du er der. Men du er der ikke, men jeg føler dig. De sidste ord som bliver sagt inden farvel, hænger i mine tanker. Skulle der have været sagt andet, blev der sagt det rigtige. Sårede jeg hende, elskede jeg hende rigtigt.. Men så skriver hun en besked og min mobil brummer i min hånd. Jeg åbner min mobil, går ind på beskeden og der står " Jeg elsker dig min skat" mit hjerte, banker hurtigere. Jeg har altid troet at jeg aldrig ville finde "soulmaten" Jeg tror, jeg har fundet hende.. Jeg har fundet hende, det lyder underligt at sige. Men det jeg har som jeg er en lille knægt, som har fået sin drøm i opfyldelse. Jeg bliver som en lille dreng inden jeg er sammen med hende, så mange sommerfugle som flyver i kamp for at nå først. Men når jeg får det første kram, flyver de på en lyserød sky. Så fantastisk, så ubeskriveligt. Jeg tror på sand kærlighed, jeg tror når mennesker har fundet den de er skabt for. Så lever de et lykkeligt liv, det gør jeg med dig.

Jeg er begyndt at forstille mig, at se mig i fremtiden med hende. Jeg snakker ikke om 1 år, men 10. Det underligt at få de tanker, men jeg har aldrig haft det så godt før sammen med et andet menneske. Et menneske som dig, findes der få af. Du er en speciel edition, du er min. Du er det dyreste jeg ejer. Du er det hele værd.

2 kommentarer:

  1. Virkelig fed blog! :-)
    Kig gerne forbi og bliv fast læser. Så bliver jeg også hos dig! (-:

    ninapratt.blogspot.com

    Knus

    SvarSlet
  2. Hey Nina, jeg følger din blog nu ;-) Du må gerne følge min :)

    SvarSlet