tirsdag den 8. november 2011

Søgen på svar

Hvad er det, jeg søger efter i livet.. Jeg ved det ikke helt, finder jeg mon ud af det. Finder jeg pladsen i livet, med en person eller alene. Er hun den rigtige, eller er hun som de andre.
 Der mange spørgsmål, som ikke kan besvares her og nu. Det undre mig, at jeg er så spørgene omkring så mange ting.
 Der er mange, der bare gør tingene, lader være med at spørge. Men hvorfor spørger jeg så, kan jeg ikke være som andre? Der er mange der virker afklaret med deres fremtid, hvorfor er jeg det. Jeg vil så gerne vide, søge mere indad og finde ud af hvad jeg vil. Så mange tanker, om så få ting. Man bliver helt rastløs, man kan ikke koncentrere sig. Man føler sig urolig men man ved ikke hvorfor, man føler at man er et andet sted men alligevel lige her. Hvorfor føler jeg mig længere væk, når jeg er lige her. 
Men jeg står ved disse ting jeg siger, for det er mig der siger dem. Jeg mener dem, jeg sagde dem. Jeg står ved de ting, jeg mener og står for.. 


En bog, som jeg faktisk vil mene at jeg vil snart læse igen. Finde råd, finde vejledning til mig. Bogen hedder "The secret" den fortæller dig hvordan du kan leve dit drømme liv. Hvordan du kan blive mere positiv over for andre, det er bog der er noget værd at læse eller se filmen. Den er pengene værd, jeg anbefaler det stærkt, selvom det kan virke surealiastisk. Men i en hvis grad, så virker den. Hvis jeg får købt den, så vil jeg prøve at give min fulde tillid til den. " fulde tillid" Sagde jeg lige det, ja det gjorde jeg. Jeg vil prøve at se om det kan ændre lidt, det vil jeg håbe. Nu må vi se om jeg når så langt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar