tirsdag den 22. november 2011

Jeg indså fejlen

Du er så tæt på mig, hvorfor lod jeg dig gå? Jeg indså du var meget mere end det, du har alt hvad jeg har brug for. Jeg skulle kun savne dig et kort tid før jeg indså, det er dig jeg vil have. Min kærlighed for dig, vokser ligesom et træ. Træet er symbolet på vores kærlighed, den starter som et spir. Den spirer, den bliver større, kraftigere. Det er en robust stamme, stammen for vores følelser.
 Jeg har indset, det er dig jeg er glad sammen med. Det er dig, der gør mig lykkelig. Jeg vil skabe en fremtid med dig, kun dig. Man hører om "kærlighed" overalt, jeg har prøvet at finde den, jeg fandt den aldrig - Jeg har fundet den nu.. Jeg er glad for jeg indså det rigtige, jeg ringede dig op. Havde brug for at sige som det var, jeg forklarede dig min kærlighed. Jeg sagde " jeg er ked af at jeg gjorde det forbi, men jeg vil have det tilbage. Jeg elsker kun dig, der er mange piger - ingen som dig." Du tog mig tilbage, igen blev jeg lykkelig.
Tiden med dig, den kan ikke beskrives. Selvom jeg prøver med ord - men så alligevel kommer der noget nyt jeg kan fortælle. Jeg kan ikke fuldende vores historie, den er kun lige begyndt.
 Det er dig, jeg vil giftes med. Få nogle små Grønlænder unger med, skabe en fremtid med dig. Det tror jeg faktisk kan lade sig gøre, har aldrig følt sådan her før. Det mener jeg inderligt, fejlen sidst var jeg ikke indså det er dig, jeg skal skabe fremtiden med. Da jeg mistede dig, indså at mit hjerte kun tilhører dig.
Snart en måned med 
dig, det er fantastisk. Det er kun den første, men ikke den sidste!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar