torsdag den 4. august 2011

Følelsesløs

Mig: Nogengange undre jeg mig over hvorfor jeg græder så meget som jeg gør - er det nødvendigt?Indimellem undre jeg mig over hvorfor jeg ikke har lyst til at stå op om morgenen - hvad betyder den feeling?Jeg undre mig over hvorfor jeg nogengange isolere migselv fra verden og holder afstand - behøver jeg torturere mig selv? Nogengange spekulere jeg på hvorfor jeg aldrig tager mine forholdsregler.Jeg undre mig over faktum jeg ikke kan sige nej.Nogengange undre jeg mig over hvad det er der skyldes mine humør svingninger og min angst. Nogengange undre jeg mig over hvorfor jeg holder på folk der gør mig sindsyg. Og lige nu undre jeg mig over jeg ikke engang kan afslutte mit blog indlæg. Jeg er så følelsesløs lige nu - som om alt er ligemeget . nonsense. Jeg er en zombie fra mørket lavet af glas. mine knogler revner, og jeg kan ikke mærke en min tunge medmindre jeg sluger mine ord. Det ringer for mine øre - kan du høre det?.Jeg er langt ude i min egen sorg - Jeg må æde min ord mens jeg stadig er i live indeni. 


Dagen: Enhver du stoler for meget på i sidste ende, skuffer dig til sidst. Hvorfor gør folk det, det ens dag trist og grå.

Jeg fik en masse veninder her på sidste, meget på grund af en ting. Jeg snakkede i telefon med nogle, vi dissede denne såkaldte person x? Han er på tyndt is, men så ser man at mange af jer bliver venner med ham igen? Kan i ikke stå ved det i har sagt? Det fandme weirdos, i siger i hader ham? Get a life..  Man tror man er ved at opbygge et fedt nyt venskab, for i dette memoment føles det godt. Men det giver ingen mening, når i gør det modsatte? Der er nogle mene at det at have " pain in the ass?" Ja, jeg har lidt ondt i røven over at folk ikke kan stå ved det de siger.  



Piger: De dejlige, man man indser faktisk at man ikke behøver dem? Jeg har min højre hånd, så jeg tilfreds. Den skuffer mig aldrig, den bliver aldrig træt. Ingen følelser, kun et mani. Jeg ved sørme ikke hvornår jeg vil have en ny kæreste, jeg har klaret mig godt i 15 måneder som single!:-), men der har været nogle som virkelig har ramt mit hjerte inden i. Der er nogle, som har været virkelig guld værd, men så har der været nogle som bare skulle smid-des væk igen ;-) Der er nogle som jeg aldrig nogle sinde vil glemme i mit liv, de har sat nogle dybe spor efter dem. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar