torsdag den 16. maj 2013

Tilbage..

Hej kære læsere.
jeg har nu efter 2 timer fået tilgang til min blog.. Jeg prøver at begive mig ud i det igen, jeg har savnet det på nogle områder. Der er bare et spørgsmål... Kan jeg skrive som jeg kunne for et 1 år siden?  

Hvis jeg ser tilbage på mit sidste år, hvad der er sket. Hvad jeg har følt, kunne jeg nok skrive i flere timer. Det er faktisk ret specielt at se det man har skrevet, følt..

Den sorg, jeg havde over at min kæreste var mig utro, den 8 januar 2012. Den var tung, tungere end grå tåge. Kunne sige at jeg var ovre hende, men inderst inde var det min hemmelig at jeg havde svært ved at indrømme at jeg aldrig helt var.
Jeg var 7-8 måneder om at smide den halskæde ud, jeg fik fra hende. Det var den, der holdt mig i hende. Da jeg fik smidt den ud, valgte jeg at begynde for ny. Men har ikke fået begyndt helt på ny, da ingen mulighed for at finde en ny kæreste er kommet. Jeg ser ikke at finde tilbage, men at finde en ny at dele en masse oplevelser med en kvinde.

Jeg ser mig selv som et utroligt stærkt menneske, der har fundet en ny retning, en ny vej.

Hvis min blog oplever så meget positivt som sidste gang, vil jeg forsætte med at dele mine tanker, følelser.
Håber at få lidt respons, jeg ved at der er en del, som har savnet det.. Jeg har en del savnet at udtrykke mine følelser på denne fantastiske og enestående måde.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar