onsdag den 28. september 2011

Den følelse

Den følelse, dette eventyr. Vi skriver, vi skriver den kærligheds historie alle drømmer om, jeg tror jeg er begyndt på den. De første ord er skrevet, hvert et sekund sammen med dig. Skriver vi ord til bogen, vi er i den del vi kalder " forelskelsen" med undertitler, vi ville kunne huske! Jeg ser frem til vi når længe hen, til den dag jeg kan kalder dig " min kæreste" Det er småt ved at være 15 måneder siden at jeg har kaldt en pige "min kæreste".. Men vores kapitel vi skaber, er det mest fantastiske, det mest spænende i hele bogen. Det folk vil høre om igen og igen, det er noget vi vil kunne huske når vi bliver gamle mennesker. Der ser tilbage på vores kærlighed, sammen hånd i hånd. Jeg vil faktisk blive gammel med dig, du er som skabt for mig. Den følelse du giver mig, du giver mig følelsen af lykkelig, forelskelsen brænder inde i mig. 
Du er fantastisk :i

Ingen kommentarer:

Send en kommentar