onsdag den 25. januar 2012

Kun dig..

Den slags kærlighed, der gør helt ondt. Kærligheden der fylder dit hjerte, fra bunden af. Kærlighed der gør dig glad, du kunne blive splittet helt indevendigt hvis hun bare kiggede på en anden person, dit blik skulle jo kun se mig.

Se på mig nu, er det sådan her vi ønskede det skulle ende.. Lige meget hvad de siger, hvad de gør. Du vil altid være en del af mit hjerte, jeg slipper dig helt. Du var drømmen af alle drømme, "drømmepigen". Jeg så kun dine gode sider, men ikke den eneste fejl. Lige meget hvad jeg gør, så ser jeg kun dig.
Pludselig går alting i tusinde stykker, et andet tid og sted tog jeg dig med hvor vi ingen problemer kunne ramme vores højder.

Kunne du have været mit et og alt, mit paradis. Det troede jeg, men så den forkerte vej. Det var kærlighed ved første blik, men jeg åbnede mit øje ikke nok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar