tirsdag den 17. januar 2012

Drømmen, der gik i vasken

Der er så mange ord, som ikke kan finde frem til mine læber.. Jeg elsker dig ikke mere, efter hvad du har gjort mod mig. Jeg er skuffet, ødelagt, mangel af ord. Du sagde fra starten af, du ikke som de andre. Du var den værste men alligevel den bedste kæreste jeg har haft. Du var akkurat værre end de andre.. Du var tættere end de andre, du ramte længst inde. 

Alle de drømme vi havde sammen, er lige pludselig blevet til minder. Det er kun noget vi husker.. Alle de drømme, drømmen om os sammen i mange år.. Blev kun til den tid vi havde sammen, intet andet end ulykkelig kærlighed. Alt hvad du fortalte mig, klinger inde i mit hoved. Den indre stemme, skælder mig ud hvert minut. Der er mange steder, hvor jeg kunne have gjort noget anderledes.. Men kan intet gøre nu, det er virkeligt et rent farvel. Du vendte min verden på hovedet, må kæmpe for at rejse den tilbage til hvor den stod. Da du vadede ind i mit hjerte, blev det hele forandret.

Jeg fortryder ikke vores forhold, men jeg fortryder vores lange diskutioner ud til langt på natten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar