fredag den 31. maj 2013

Soulmate



At finde en, man kan kalde sin soulmate, har jeg aldrig oplevet før. At jeg ved hun kæmper for mig, at hun virkelig kan li mig som jeg er. Hun har lært at acceptere alle mine gode sider og dårlige, vi kæmper for at vi skal bestå. 


Mozart flyder igennem rummet og efterlader stykke af kunstværker på vores fingerspidser. Lader melodien køre ind i vores sind, lader os spille den samme sang. Den sang, vi begge kan spille. Den sang vi alle kender til, men alle kender den forskelligt. Men vi alle hvad den handler om, den smukkeste sang, melodi handler om os.  

Muren er bygget så høj, at intet kan komme over den. Den er bygget med ren loyalitet, så intet trænger igennem.
Derimod bliver endnu en mursten tilføjet, styrker vores sammenhold. Vi står sammen som 2 dråber, vi er sammen og der intet der kan skille os ad. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar