lørdag den 1. juni 2013

Jeg hader at..

Jeg hader den måde du taler til mig og den måde du kigger på mig.
Jeg hader den måde du får mig til at føle, hader den måde du stirre.
Jeg hader den måde du får mig til at grine, endnu værre når du gør mig ked af det.
Jeg hader at du kan gøre mig glad, endnu værre når du får mig til at græde.
Jeg hader den måde du gør mig forelsket og den måde du gør mig forgabt.
Jeg hader den svaghed jeg har for dig, hader at jeg tænker på dig.
Jeg hader at du kan du kan få mig til at føle som alt, hader du kan få mig til at føle som intet.
Jeg hader at jeg er så forelsket, hader jeg intet kan gøre.
Jeg hader at jeg elsker dig, hader at elske dig mere end noget andet.
Men for det meste jeg hader den måde, jeg ikke hader dig.

ikke engang tæt på ...
ikke engang en lille smule ...
ikke engang overhovedet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar